sobota, 10 listopada 2012

4. Murphy Joseph- "Potęga podświadomości"

Jako to, że całej nie przeczytałam, bardzo żałuję tego. Była pożyczona od koleżanki mojej mamy i nie zdążyłam do końca przerobić, lecz muszę ją koniecznie zakupić.

Psychologiczna książka o mocy podświadomości. Dr. Murphy chciał pokazać w ten sposób, dobre strony życia i jakiekolwiek odpowiedzi na nasze pytania. Sądzę, że tą książkę powinien przeczytać każdy, gdyż  przez słowa zastanawiamy się nad własnym otoczeniem/Światem w którym żyjemy. 
Niektórzy ludzie nie widzą sensu w ten książce. Jednak jest ona napisana, gdyż autor chciał przekazać, że możemy uwierzyć w siebie i swoje marzenia.
Bardzo warto przejść do tej lektury, lecz z dystansem, gdyż nie wszystko działa z mocą podświadomości.
Niekiedy widać, że to wszystko jest naciągane w sposób fantastyczny i przez to wiele ludzi uznaje to za "bzdury". Jednak jak dla mnie książka jest świetna, chociaż nie przeczytałam całej i żałuję, że tak późno się za nią zabrałam, to i tak kiedyś po nią sięgnę.

Ilość stron: 256
Moja ocana: 5+/6

5 komentarzy:

  1. Twój blog został nominowany do Liebster Award!:)
    Więcej informacji na moim blogu:
    http://youtubegabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. moja koleżanka ją czytała i mówiła, że jej się nie spodobała. Teraz nie wiem co myśleć ;P
    Najlepiej sama się przekonam czytając ją, ale po twojej recenzji uważam, że może być ciekawa :)
    Co do twojego komentarza to baardzo dużo pomysłów ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ;) Chciałam powiadomić o nowym rozdziale na iluminos. Serdecznie zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. moja koleżanka czytała kiedyś książkę o manipulowaniu innymi :D podobno działa O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Chciałam powiadomić, że na kamien-zycia pojawił się drugi rozdział. Serdecznie zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń