poniedziałek, 5 listopada 2012

3. Fitzpatrick Becca- "Szeptem"


Wczoraj czytałam po raz drugi i można powiedzieć, że już po kolejnym czytaniu robi się monotonna. 

Książka opowiada o siedemnastoletniej dziewczynie o imieniu Nora, która wbrew sobie zakochuje się w tajemniczym i wręcz zabójczym przystojnym Patchu, którego poznaje w szkole, w klasie. (Może wydawać się to wręcz jak w Twilihgt, lecz w innych okolicznościach.)
Myśli się, że naprawdę ich może coś łączyć i, że ich losy toczą się ku dobremu, jednakże to wszystko jest częścią planu anioła.
Nora próbuje odnaleźć się w tym świecie, lecz zagraża jej śmiertelne niebezpieczeństwo, którego nie do końca jest świadoma.

Wielką wadą książki jest to, że przypomina "Zmierzch" Stephenie Meyer.
Zmierzch: Nieśmiertelny wampir.
Szeptem: Nieśmiertelny upadły anioł. 
Zmierzch: Poznanie się na lekcji biologii.
Szeptem: No oczywiście! Na biologii.
Zmierzch: Bella odkrywa, że Edward jest wampirem przez google.
Szeptem: Nora w ten sam sposób.
I wiele innych fragmentów.

Fabuła jest dosyć przewidywalna i to nico nadaje niesmaku.

Bardzo wielkim plusem jest okładka, która mnie wręcz urzekła,  oddaje temu co jest w środku, choć całość nie wydaje się zbyt czarująca, lecz ten oto widok upadającego anioła wywarł u mnie największe wrażenie.
Przeczytałam tylko I część, jednakże są dalsze, mam wielką nadzieję, że będą ciekawsze, prawdziwego pomysłu i autorstwa.
-Szeptem
-Crescendo
-Cisza
-Finale

Ilość stron: 336
Moja ocena: 3/6
Jeżeli komuś bardzo się spodobał cykl "Zmierzch", polecam tą oto książkę.

8 komentarzy:

  1. Fajny blog i tekst

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w niczym nie przypomina zmierzchu i jest zdecydowania lepsza od zmierzchu chociaż sage zmierzch tez lubię :)
    Szeptem jak dla mnie lepsza !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż... po przeczytaniu tej recenzji stwierdzam, że idę troszeczkę pozmieniać w moim opowiadaniu (za bardzo przypomina HP) ^^" Zmierzch czytałam i przypadł mi do gustu, choć druga część nie za bardzo. Rzeczywiście okładka jest świetna. Na początku myślałam, że to jakiś horror z górnej pułki, ale po przeczytaniu recenzji stwierdzam, że tak nie jest. Dziękuję, za to, że napisałaś, że mam talent. Takie słowa od dziewczyny bardzo oczytanej, znającej się na tym to wielki, albo nawet ogromny komplement ^^ Jeszcze raz wielkie dzięki.
    Pozdrawiam Lexin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam powiadomić, że na moim blogu pojawił się 3 rozdział. Serdecznie zapraszam jeżeli czytasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja osobiście nie jestem wielką fanką "Zmierzchu", choć filmy widziałam.
    może się skuszę ;)
    fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana przeze mnie do liebster blog wpadnij i poczytaj o konkursie :http://niezwyklyblogniezwyklejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie chciałam cię powiadomić, że zostałaś nominowana na moim blogu do nagrody Liebster Award. Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog !
    Zaobserwowałam,bo też uwielbiam książki i chcę wiedzieć co mam czytać :)
    zapraszam do mnie: timetalllin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń