piątek, 2 listopada 2012

1.

Naprawdę nie wiem jak zacząć tego bloga. Pustka. Jednakże, witam Serdecznie.
Nie będę zdradzała swojego imienia i wszelakich informacji o mnie, bo jest to zbędne. 
Ten blog, jak już na pewno niektórzy wiedzą, będzie o książkach i ich recenzjach.
Od bardzo dawna interesuję się właśnie tym tematem, gdyż szczerze, wychowałam się tak. Ciągłe czytanie, odpowiadanie, nawet pisanie własnych fragmentów dawało i daje oczywiście w moim życiu, chwile... które mogę nazwać wyjątkowe. Na początku, będę zamieszczała książki z mojej małej biblioteczki, następnie przejdę do innych dzieł. 
Proszę o obserwowanie i komentowanie tego bloga, z góry dziękuję. 


10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba pomysł bloga ;*
    Może się skuszę na jakoś książkę, po Twoim zamieszczeniu opisu :)
    zapraszam:
    www.it-other-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz extra bloga ja również mam
    ZAPRASZAM
    http://odbijaniebloga.blogspot.com/

    Z chęcią będe czytała dalsze posty

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bardzo lubi czytać książki ;) głównie kryminały i horrory :P

    http://musicfashionme.blogspot.com/ zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam czytać; na moim blogu też co jakiś czas umieszczam recenzję. Nie wyobrażam sobie życia bez książek, zawsze mam jakąś pod ręką, więc dobrze Cię rozumiem. Życzę dużo weny w pisaniu na blogu!
    Zapraszam do siebie,
    Mai
    http://ludzka-sokowirowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Ja również kocham książki i będę z chęcią wpadać!
    Jeśli chcesz, aby Twój blog stał się popularniejszy, dodaj go do spisu: internetowa-biblioteka.blogspot.com

    archiwum-aoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie będę czytać twojego bloga. Także uwielbiam czytać książki, a najbardziej przygodowe, romansidła i fantastyczne. Jeżeli spodoba mi się jakaś książka przedstawiona to kupię ją, albo zażądam na święta lub coś takiego od rodziny ^^ Przynajmniej nie będę teraz kupowała w ciemno;)
    Jeżeli chcesz to zapraszam do siebie i proszę o informowanie o nowych notkach
    iluminos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sama uwielbiam czytać książki. chętnie będę tu wpadać. :)
    pozdrawiam :)

    http://co-zycie-przyniesie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam czytać książki :)
    Zapraszam do mnie: blask-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam się spytaj jaka czcionka piszesz? i jaką jest tytuł posta?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog :P
    Zostałaś nominowana więcej na : http://borntobewildfree.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń